Thursday, March 13, 2008

Piknikkers
















De bosjes op de route naar mijn geliefde zijn wereldnieuws. Goed, landelijk nieuws dan, over de vraag of de cruiseplek voor homo's in het Vondelpark gedoogd moet worden.

Tot mijn verbazing zegt 70 procent van de bewoners van Oud-Zuid er geen probleem mee te hebben. Ook Oud-West heeft meer last van hondenpoep dan van verende homobillen in het park. De politie is evenwel niet van plan zich iets aan te trekken van de wil van het volk of van de politiek; die belooft erop te duiken als er onzedelijke handelingen vermoed worden onder de rhododrendons. Vanwege de kinderen uiteraard...

Nou maak ik dat ritje al 'n jaar of 18, en mooi dat ik nog nooit ook maar 'n halve blote homobil heb gespot.
















En daar mag ik van geliefde aan toevoegen dat hij het stuk al 29 jaar fietst, en ook nog nooit enige vleeslijke activiteiten heeft waargenomen. ("In tegenstelling tot de zone bij De Nieuwe Meer trouwens, daar zag je meer bloot dan groen indertijd, pff.")

No comments: